Op zoek naar een tijdelijke eerste job als administratief medewerker, met focus op facturatie en boekhoudkundige taken? Lees zeker verder!
Ter zwangerschapsvervanging ( eind april t/m begin september ) versterk je dus tijdelijk de administratieve en boekhoudkundige dienst en dit voor een periode van 5 maand.
Als administratief medewerker draag je verantwoordelijkheid voor een diverse reeks taken, waaronder:
Heb jij een economische/administratieve achtergrond, met een eerste ervaring in boekhouding/facturatie?
Kan je vlot overweg met de courante pc-programma's?
Gezien het uitgebreid administratief takenpakket werk je ook nauwkeurig en respecteer je de nodige deadlines! Een gezonde portie stressbestendigheid komt dus ook zeker van pas.
Een tijdelijke administratieve boekhoudkundige job in de file vrije omgeving te Ieper.
Zowel fulltime (38u/week) mogelijk alsook 4/5e.
Interesse? Contacteer ons zo snel mogelijk!
Opstart voorzien eind april 2024.
Solliciteren kan via actief.ieper@actief.be alsook via 057 40 90 40